U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu.
Úrazové připojištění řidiče a úrazové připojištění posádky se sjednává jako připojištění k povinnému ručení a havarijnímu pojištění.
U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu. U posádky se zároveň sjednává riziko pro případ nezbytného léčení tělesného poškození následkem úrazu.
Připojištění úrazu nabízí všechny pojišťovny. Většinou se sjednává bez spoluúčasti. Celková podoba a podmínky připojištění se liší dle podmínek pojišťoven.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
Zanesený komín bývá častým důvodem požárů nebo otrav, takže pokud je komín nebo kouřovod součástí vašeho domácího topného systému, pravidelnou péči o něj nikdy nepodceňujte. V opačném případě vám kromě velkého nebezpečí hrozí i pokuta nebo zamítnutí pojistného plnění.
Povinné ručení obvykle kryje pouze škody způsobené na cizím majetku, vlastní vůz chrání spíš havarijní pojištění. Existuje ovšem několik výjimek, které lze řešit připojištěním k povinnému ručení. Jednou z nich je právě ochrana čelního skla. Jak to funguje a co všechno připojištění kryje?
Na kvalitu silnic v Česku už vzniklo nespočet vtipů. Nutno podotknout, že situace se postupně zlepšuje, nějaký ten výmol se ale vždycky najde. Zvlášť po zimě. Najet do něj v plné rychlosti pak není zrovna nejpříjemnější. A ani nejbezpečnější. Co když si auto poškodíte?