Při změně dodavatele se provádí mimořádný odečet. Ten je možný řešit pomocí tzv. samoodečtu, kdy zákazník sám nahlásí stav měřáků, tedy elektroměru a plynoměru, a to prostřednictvím telefonu, nebo e-mailu.
Velcí dodavatelé v loňském roce několikrát zlevňovali a mluví i o dalším poklesu cen, výrazněji pak nerostly ani distribuční poplatky. Na první pohled by se tak mohlo zdát, že se vyplatí mít nefixované ceny a užívat si dalších poklesů v reálném čase. Je tam ovšem jedno velké ALE. Ani po zlevnění se zákazníci se smlouvou na dobu neurčitou nedostali na sazby, které mají domácnosti s fixovanými cenami.
Oblíbený dotační program se po dvou letech dočkal další aktualizace, od února bude otevřený širší skupině žadatelů. Program přináší nové výhody, jako jsou finanční zálohy předem nebo nabídka výhodného úvěru. Co všechno kryje dotace a jaké podmínky musíte splnit? Čtěte dál.
Provoz každé domácnosti přirozeně něco stojí. Často je to ale mnohem víc, než je potřeba. Některé výdaje můžeme poměrně snadno snížit. Přesvědčili jsme se o tom v období drahých energií, kdy zkrátka bylo třeba začít šetřit. Tak pojďme kouknout na pár věcí, které možná můžete změnit i vy.
Nepřijdu při častých změnách dodavatelů energií o bonusy?
Kdy platím při změně dodavatele sankce?
Budu muset k dnešnímu dodavateli jít a zažít ty trapné chvilky při rušení smlouvy?