Denní odškodné se zpravidla váže k úrazovému pojištění. Je to částka, kterou pojištěný dostane za každý den, kdy se léčí z úrazu. Přirozeně je stanoven maximální počet dnů, kdy má pojištěný na odškodné nárok. Pro výpočet denního odškodného používají pojišťovny výpočtové tabulky, kde je mimo jiné klasifikována i náročnost úrazu.
Povinné ručení obvykle kryje pouze škody způsobené na cizím majetku, vlastní vůz chrání spíš havarijní pojištění. Existuje ovšem několik výjimek, které lze řešit připojištěním k povinnému ručení. Jednou z nich je právě ochrana čelního skla. Jak to funguje a co všechno připojištění kryje?
Na kvalitu silnic v Česku už vzniklo nespočet vtipů. Nutno podotknout, že situace se postupně zlepšuje, nějaký ten výmol se ale vždycky najde. Zvlášť po zimě. Najet do něj v plné rychlosti pak není zrovna nejpříjemnější. A ani nejbezpečnější. Co když si auto poškodíte?
V těchto měsících jsou praskliny na čelním skle častější, než ve zbytku roku. Ze silnic totiž odlétá štěrk, zbylý po zimním sypání vozovky. Jak postupovat, když vám praskne čelní sklo? Kdy je potřeba sklo vyměnit? A co na to pojišťovna?