Jedná se o velice specifické hodnocení, které vzniklo na základě podnětů od zákazníků jednotlivých dodavatelů.
Hodnocení je zaměřené především na zákaznický servis (komunikace přes sociální sítě, počet poboček, zelená linka), poskytované služby (dodavatel plynu i elektřiny, nabídka zelených tarifů), přístup k informacím (přehlednost webových stránek, srozumitelnost obchodních podmínek a smlouvy), férové jednání a kvalita online podpory. Tyto informace získáváme mimo jiné i díky pravidelnému dotazníkovému šetření, které posíláme zákazníkům jednotlivých dodavatelů.
Vystačí nám zásoby plynu na celou topnou sezónu? Tuto otázka si pokládá řada těch, kteří se v aktuální nepřehledné situaci alespoň trochu vyznají. Po zastavení dodávek ruského plynu přes Ukrajinu se totiž přestaly doplňovat zásobníky. A zásoby se ztenčují. Není třeba panikařit, přesto je dobré vědět, jak to se skladovými zásobami vypadá a co by odběratelé měli dělat.
Pokud vlastníte byt a jste členem společenství vlastníků jednotek (SVJ), pak se vás kromě plateb za energie spotřebované ve vašem bytě týkají také související náklady za společné prostory. Co přesně to znamená a jak lze tyto platby efektivně snížit?
Každý odběratel elektřiny je zařazen do určité distribuční sazby, a to na základě toho, jaké spotřebiče využívá a jak často elektřinu odebírá. V jakých případech je možné distribuční sazbu změnit? A jak to provést?