Asistenční služby jsou většinou součástí cestovního pojištění automaticky. Je ale dobré se přesvědčit, že vaše pojištění opravdu asistenční službu zahrnuje.
Pokud se vám stane úraz nebo onemocníte, asistenční služba vám poradí, co máte dělat, na co máte z pojištění nárok nebo na jaké zdravotnické zařízení se obrátit. Rovněž vám může pomoci v komunikaci s lékaři, pokud se s nimi nedokážete domluvit kvůli jazykové bariéře. Operátoři asistenční služby ovládají též cizí jazyky.
Telefonní číslo na asistenční službu je dobré si uložit a mít ho na dovolené pokud možno vždy u sebe. Většinou ho najdete napsané na kartičce, kterou k cestovnímu pojištění obdržíte od pojišťovny.
Asistenční služby zajišťují pro pojišťovny buď specializované firmy, nebo má pojišťovna vlastní asistenční službu.
Oznámila vám vaše pojišťovna zdražení povinného ručení? A věděli jste, že se proti tomu můžete ohradit? Právě zvýšení pojistného ze strany pojišťovny je jedním z důvodů, které mohou vést k předčasnému ukončení pojistky.
Oblíbený dotační program se po dvou letech dočkal další aktualizace, od února bude otevřený širší skupině žadatelů. Program přináší nové výhody, jako jsou finanční zálohy předem nebo nabídka výhodného úvěru. Co všechno kryje dotace a jaké podmínky musíte splnit? Čtěte dál.
Informace o snížení cen energií se na nás valí ze všech stran a špatné zprávy nepřinesl ani ERÚ, který každoročně rozhoduje o výši distribučních poplatků. Ty v případě elektřiny vzrostou průměrně jen o 1,4 %. Pořád tu ale budeme mít domácnosti, které zaplatí víc, než musí. Čím to je a jak si zajistit lepší ceny?