Pojišťovna Pillow je první tzv. klubovou pojišťovnou u nás. Jde o pojišťovnu, která funguje na bázi tzv. peer to peer, což znamená, že zastává zásadu rovného s rovným. Klienti pojišťovny jsou zároveň jejími spolupodílníky, kteří mají nárok na část zisku pojišťovny. Funguje od roku 2015, založila ji investiční skupina podnikatele a matematika Karla Janečka.
Pojišťovna nemá pobočky, snaží se své klienty obsluhovat prostřednictvím internetu a telefonu. Klienti mohou využívat také aplikaci, díky které lze odesílat například fotografie pojišťovaného vozidla, které u havarijního pojištění nahrazuje vstupní prohlídku. Do budoucna by měla aplikace umožňovat také chat s pojišťovnou.
Pillow nabízí pojištění úrazu a nemoci a vozidel, tedy povinné ručení a havarijní pojištění. Pojištění vozidel od Pillow získalo v roce 2020 cenu za inovaci roku. V tomto roce šlo také o pojišťovnu, která nejrychleji rostla v segmentu vozidel. Jako jediná pojišťovna umožňuje Pillow odejít vždy, když klient platí. Pokud zvolí měsíční platbu, pak může odejít 12 krát do roka. Pojistné podmínky od Pillow mají pouhých sedm stran a mají nejméně výluk ze všech pojišťoven. Likvidace pojistné škody u vozidla často trvá jeden jediný den. Prohlídku lze totiž uskutečnit na dálku díky chytrému mobilnímu telefonu.
Adresa
Pillow pojišťovna, a. s., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4 - Chodov
Telefon
Pillow pojišťovna, a. s.
limit plnění 50/50 milionů
asistenční služby
Cena pojištění se odvíjí od uvedeného ročního nájezdu.
Pillow pojišťovna, a. s.
limit plnění 70/70 milionů
asistenční služby
Cena pojištění se odvíjí od uvedeného ročního nájezdu.