Jedná se o velice specifické hodnocení, které vzniklo na základě podnětů od zákazníků jednotlivých dodavatelů.
Hodnocení je zaměřené především na zákaznický servis (komunikace přes sociální sítě, počet poboček, zelená linka), poskytované služby (dodavatel plynu i elektřiny, nabídka zelených tarifů), přístup k informacím (přehlednost webových stránek, srozumitelnost obchodních podmínek a smlouvy), férové jednání a kvalita online podpory. Tyto informace získáváme mimo jiné i díky pravidelnému dotazníkovému šetření, které posíláme na zákazníky jednotlivých dodavatelů.
Otázka, kterou dostáváme poměrně často. Když přijde na fixaci, řada zákazníků neví, jak se rozhodnout. Jestli vybrat smlouvu na dobu neurčitou, a nebo si cenu zafixovat na rok, dva či rovnou tři. Nepomáhá tomu ani nejistá situace, která na trhu s energiemi v posledních letech panovala a stále panuje. Odhadovat další vývoj je těžké, dodavatelé jsou spíše zdrženliví a zákazníci často zůstávají bezradní. Pojďme si to zkusit trochu vysvětlit a najít pro každého to nejvýhodnější.
Uvažujete o změně operátora? V první řadě záleží především na vaší motivaci. Pokud vám jde o lepší pokrytí nebo chcete mít stejného operátora jako další členové vaší rodiny, pak může být tento krok dobrou volbou. Jak to ale je v případě, že vám jde hlavně o cenu?
Itálie je zemí, která má turistům co nabídnout. V zimě široké alpské sjezdovky, v létě moře. A samozřejmě i krásná historická města, ikonické cyklistické trasy nebo prvotřídní gastronomické zážitky. Není divu, že sem každoročně vyrážejí desítky tisíc Čechů, nejčastěji autem. Aby ovšem italská dovolená zůstala nezapomenutelným zážitkem jen v tom nejlepším slova smyslu, neměli byste před cestou zapomenout na cestovní pojištění ani povinnou výbavu. Základem je pak dobře naplánovaná trasa.